niedziela, 28 października 2012

Ogłoszenie wyników halloweenowego konkursu !

   Muszę przyznać, że Wasze pomysły były świetne ! Od bardzo strasznych, po naprawdę śmieszne ;) Z tąd też dylemat, gdyż wszystkim chętnie dała bym miejsce 1. Ale ale, bez przedłużania, na pewno chcecie znać wyniki ! Więc - tam dam dam !



Miejsce pierwsze oraz główną nagrodę otrzymuje:

Aneta 76 !
Jak Halloween to dynia, dlatego przebrałabym się za dynię. Na głowę nałożyłabym papierowy klosz (np. Regolit z Ikea za parę zł), pomalowany na kolor pomarańczowy, z wyciętymi otworami na oczy i usta. Do tego pomarańczowa peleryna, świeczki w rękach i halloweenowa dynia gotowa
Miejsce drugie otrzymuje:

motylek103@vp.pl - który zdobył zdecydowane uznanie Moich rodziców ;)

Tata śmiał się ze mnie kiedyś i mówił że wyglądam jak głodny szczur . To może jeszcze tylko ogon skombinować?
Przebranie gotowe :) No i wąsy . ;]
 

Miejsce trzecie otrzymuje:

Paula (nutinka112@gmail.com )
 
Ja proponuje przebrać się za babeczkę! Na pewno zachwyci i będzie śmiesznie . Jest jeden problem... Nie wiem jak to zrobić dlatego przesyłam strrrraszną twarz wampira i milutkiego , wesołego wampirka . :)
Pozwoliłam sobie opublikować przysłane zdjęcie.
 
 

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie ! Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście ;) Zwycięzców proszę o przysłanie adresów na Nasz email, abym mogła wysłać nagrody ;) Przypominam email kuchniazosiaga@gmail.com . Jeszcze raz, dzięki !
 
Pozdrawiam !

 

3 komentarze:

  1. Hurrraa!!!!Ale się cieszę!!! Udało mi się. Już nie mogę się doczekać, aby upiec w nich muffinki. Baaardzo dziękuję za wybranie mojego zgłoszenia. Ale fajnie
    Serdecznie pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo się cieszę ! ;) Postaram się wysłać nagrody jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie Nam bardzo miło, jeśli podzielisz się z Nami swoją opinią na temat bloga i jego zawartości. Równocześnie chciałybyśmy wiedzieć z kim rozmawiamy, dlatego prosimy anonimowych czytelników o podpis ;)

gry online